08-06-2012 18:00

Sergio Herman en de Voedselzandloper

Hoe leuk wanneer goede voornemens hand in hand gaan met verleiding. Akkoord, Sergio Herman's team zal in de Pure C waarschijnlijk niet alle melk, boter en suiker weren, maar wat ik daar vandaag te eten heb gekregen: geweldig zonder schuldgevoel want met heel veel Voedselzandloper raakvlakken. Omdat je bovendien grondstoffen uit de streek eet zit het met de ecologische voetafdruk ook wel goed ;-)

Ik heb van het zeven gangen tapa's menuutje genoten en zou gezworen hebben dat Sergio Herman eveneens fan is van de Voedselzandloper: veel perfectgegaarde groentjes, rauwe en bereide vis, amper aardappel (één zalfje dacht ik), pure sausjes, intense kruiden én kurkuma.

In plaats van het dessertbordje heb ik gekozen voor een onwaarschijnlijk uitgebalanceerde kaasplankje. De verwennerijtjes bij de koffie niet ik niet aan mij laten voorbijgaan. Vooral de zelfgemaakte zure matten waren heerlijk (waarschijnlijk niet met Stevia maar toch heerlijk)!

PS: dat "zonder schuldgevoel" is misschien niet helemaal waar, daarvoor was de wijn te lekker

—————

Terug


Contact

Kookollegas